2008-04-19

Världen är så liten

..hihi..det är helt otroligt. En sak jag funderade på för nåt år sedan har fått sitt svar.
En person som jag tänkte kanske kände en annan (fast det var väldigt långsökt) och som jag har frågat om, men inte fått tillräckligt tydliga svar på, har visat sig visst känna (till) varann.

Hur ska jag förklara detta nu då? *fnissar*

Världen är så liten och alla känner alla på nåt vis *s*. Har man rent mjöl i påsen behöver man inte oroa sig...men de som inte har det..aj aj aj..inte bra!

Jag har rent mjöl, så jag har inget att frukta, jag tycker bara att det är så komiskt!

Och nu tänker jag vara så hemlighetsfull att jag inte säger mer än att jag vet att åtminstonde EN av dessa personer läser min blogg ;o)

Hur många blev nervösa nu?? *fnissar*


Visst är jag taskig som inte säger mer??..hihihihihihihi

Inga kommentarer: