2008-03-23

The bloggermom ;o)

Nu har min mamma också skapat en blogg och jag vill givetvis göra reklam för den. HÄR är den!!

Där kommer hon skriva om livet på landet, och jag hoppas att hon även kommer att berätta om hur hennes uppväxt på en bondgård var. Jag tycker att det är så intressant att höra om hur det var när hon var liten, ur hennes perspektiv då alltså :)

Kanske vi också får sanningen bakom "vi gick 3 mil till skolan varje dag i uppförsbacke och snöstorm - både dit och hem, året runt". Var det verkligen så?? *fnissar*

Välkommen till bloggvärlden, momarazzi ;)

3 kommentarer:

Marianne sa...

Ha,ha - nej några 3 mil var det inte. Men 3 km första åren. Kanske jag ska börja skriva lite om det. För det var faktiskt kul att leka kurragömma i snön när våra föräldrar letade efter oss och trodde att vi frös :o)
/Mamma

Annelie sa...

Ja, det skulle i allfall jag tycka om att höra om :)

Anonym sa...

Åh vad roligt att din mamma börjar blogga! Jag ska kika in på hennes blogg också. :o))