2008-09-07

Söndagsbild


Det är söndag, och jag har lite att pyssla med, ska straxt åka till affären och handla lite. Sen blir det att fortsätta med städning och lite rensning. I morgon kommer besiktningsmannen så jag måste gå ner till källaren och hämta upp lite saker som tillhör lägenheten men som jag inte använder. Som tex en dörr, en spiskåpa och en jätteful hatthylla.
Sen får jag hoppas att han inte hittar allt för många skavanker som jag måste fixa till. För det är ju inte så roligt att bekosta eller lägga ner tid på en lägenhet man ska lämna.

Ha en trevlig söndag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken ljuvlig bild på blomman! :o)

Lycka till imorgon med besiktningen!
/Eva

Anonym sa...

Du är snäll och du gör mej så glad! :o))
Hoppas du har en fin kväll.

kram Eva

SqZ sa...

Stå på dig om besiktningsmannen gnäller om småsaker. Normalt slitage ska du inte behöva betala för.