2008-08-15

Natti natti


Nu har jag gjort första jobbveckan på 8 veckor och det är fredag. Direkt kände jag den där fredagströttheten runt 21.30 som jag brukar men jag bara vägrade att somna i soffan då så jag har hållt mig vaken. Men gud så trött jag är. Man är verkligen inte van att gå upp kl 6, och inte heller van att gå och lägga sig tidigt. Jag har varit uppe lite för sent och det är som vanligt svårt att sova hela natten när sonen har sommarlov och är uppe sent. Jag har vaknat 2 ggr/natt. Mycket irriterande. Men nästa vecka går han i skolan igen så då är vi förhoppningsvis tillbaka i normala dygnsrytmer.
Det var nåt jag hade tänkt att skriva om förut, och så ville jag ha en bild till inlägget och började bläddra bland gamla bilder och under tiden glömde jag bort det jag skulle skriva och hittade denna sovande and i stället så med den säger jag nu god natt!
ajust...det var DET jag skulle nämna...tårtbeställningar är på G igen. KUL KUL!!! :) Jag har inte gjort nån tårta på länge nu så det är verkligen dags :)
Sen har jag beslutsångest...jag tittar ofta på lediga lägenheter via bostadsbolaget, men hittar sällan nåt passande, men idag har jag plötsligt sett 3st som jag tycker verkar vara intressant. Men då ställer jag mig frågan: Orkar jag starta en flytt med tanke på att jag faktiskt varit sjukskriven (av orsak) före semestern? Eller är en flytt precis vad jag behöver??
Jag vet inte...jag velar och måste tänka på det lite till.
Måste tänka på några andra saker också...(min hjärna är bra på att komma på nya saker att behöva tänka på hela tiden *S*)...så jag borde nog ligga väldigt lågt med stora projekt (som en flytt blir) för att ha energi kvar till de andra sakerna istället.
Eller så kör jag på och flyttar och tänker vidare på de andra sen?
Ja...ni fattar vad jag tänker va?? Jag vänder och vrider på ALLT! På både gott och ont... men nu ska jag inte tänka på det utan säga god natt och sova. I morgon ska jag pyssla :o)

Inga kommentarer: