2008-07-29

Pysslat - Träskyltar


För några veckor sedan pysslade jag ihop några träskyltar. De har nu (förutom 2) sålts på Tradera. Kul tycker jag att det var några som gillade dom och la bud. Nu ska jag tillverka några till och sen ha med mig på loppisen vi ska stå på i slutet av augusti.
De här har jag skrivit för hand rakt upp och ner...men de jag ska göra framöver ska jag nog kolla olika skrivstilar att gå efter för att få det riktigt snyggt :o)
Jag har även sålt flera ståltrådsdekorationer på tradera. Så det ska jag nog testa att ha med mig på loppisen också.
Skojjigt litet extraknäck det här...hihi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där :)
Kul att du bestämde dig för att kommentera :)
Tack så mycket :D

SqZ sa...

Kan du inte säga till nästa gång du lägger upp några av dina alster på Tradera? Jag gillar dem också :-)

CYANESSA sa...

Hejsan, hittade precis in till din blogg. Och pysselfia som jag själv är så måste nog din blogg upp på favoriter :) Om det går bra dvs?

Jag målar också egna skyltar o ljusstakar (För några inlägg sedan ligger det ett par bilder på skyltar i bloggen), och sålde en hel del av skyltarna jag hade tagit med till en loppis förra sommaren. Dom gick åt som smör i solsken!
Så nu har jag börjat utveckla dom med lite snöre på vissa, spets på vissa, figurer (dalahästar) på vissa osv. Blir uppskattade presenter om inte annat :)

Kul att jag hittade in till ytterligare en pysselmadame! :)

Ha en fin dag,
Linda.