2008-07-28

Fototriss - Vatten


Veckans bidrag till Fototriss som denna vecka är vatten.

6 kommentarer:

Nollan sa...

En riktig fin och kreativ vattentriss. Sista bilden blir min favorit, med näckrosbladen och de vackra speglingarna i vattenytan.
Ha det bra!

Lena sa...

Jag håller helt med Nollan. KRAMEN!

www.tematoken.blogspot.com

Annelie sa...

Tack för era fina kommentarer, vad glad jag blir! Känner mig riktigt välkommen i detta Fototriss :o)

Marianne sa...

Fiiina bilder du har. Jag hittade inga fina bilder hos mig, bara en massa från sjön och så när det regnade massor för några veckor sen.Men dom blev inte bra. Ska kolla lite mer i morgon.

Mikaela sa...

Första bilden blir min favorit, jättevackert med dropparna!

Petra sa...

Jättefina bilder! Men jag trodde bergis du skulle ta med vattendroppe-i-diskhon. ;-) Det tänker jag ha med i min Triss så det var väl bra att du valde nåt annat då. :-)