2008-06-11

Halvt häftigt.

Det som var häftigt häromdagen är nu bara halvt häftigt. Fast inte mindre häftigt för det ;o)
Men den ena bilden kom inte med. Tyvärr hade hon som frågade också frågat en annan och han var snabbare att svara än jag var, så hon valde hans bild.

Vi får istället hålla till godo av hans och andras bilder här.

Jag tycker i allafall att det var kul att hon frågade :)

Den andra bilden är denna och den ska visas på världsutställningen Expo Zaragoza. Lite info finns att läsa här. :)
Och jag kommer säkert att visa bild(er) senare när jag fått den/de skickade till mig om hur det ser ut där :)

DET är allafall fortfarande häftigt!! Skithäftigt t.o.m :)

Nä nu, ska jag fixa med andra bilder...jag har gjort 2st tårtor idag. De kommer upp här på bloggen under kvällen :)

Inga kommentarer: