2008-02-18

Veckans uppgift!

Den här veckan tänkte jag att jag skulle försöka lära mig att gå och lägga mig tidigt kom jag på igår! Att somna i soffan räknas inte!
Jag började igår med att gå och lägga mig före kl 23!! Det var svårt, men det gick! 22. 57 låg jag i sängen!! Bra jobbat!! ;o)
Idag kom jag på att det var ju en himla dum vecka jag valde till detta, eftersom det är sportlov här och det innebär att sonen är uppe sent...mycket sent och jag sover inte riktigt som jag borde då. Vaknar alldeles för lätt av minsta lilla ljud.
Men ikväll så är jag själv, sonen ska sova hos en kompis...det hade ju varit ett ypperligt tillfälle för mig att gå och lägga mig riktigt tidigt..men vad hände?? Jag glömde bort det!!! Jag satt och kollade på tv...och när jag tröttnade på det satt jag mig här vid datorn. Men NU ska jag allafall gå och lägga mig och det blir ju några minuter tidigare än igår i allafall. Allt före kl 23 är bra!!

Så jag säger tack för idag och god natt! :)

4 kommentarer:

SqZ sa...

Jag kan heller inte gå och lägga mig i tid. Men nu har du sporrat mig att åtminstone börja borsta tänderna för kl 23 :-) Ska göra det direkt!

Anonym sa...

Det borde jag också göra... jag är helt hopplös! En riktig nagguggla och har alltid varit. :o))
Hoppas du lyckas!
/Eva

Annelie sa...

sqz:
hehe...hann du?? :)

Eva:
Jag lyckades igår, då kom jag i säng tidigt..och i morse var jag t.o.m för tidigt på jobbet. Fast det ingick ju inte i mina planer direkt..hehe

SqZ sa...

Naturligtvis inte :-P