2008-02-10

Söndagsprat

Efter regn kommer sol....efter totalt däckad några dagar kommer energin. Idag har jag bakat. Jag har gjort muffinsar (som jag ej dekorerat utan som jag la i frysen) och 2 små minitårtor. Jag lägger väl upp bild på det senare..just nu har jag inte tid. Jag ska tillbaka till köket och ta hand om köttfärsen som jag tinat under dagen. Det ska bli köttfärssås och biffar.

Fast det där med energin var nog att överdriva lite...jag kände mig ganska full av energi förut, men den börjar ta slut nu igen. Dumt att ta ut sig så här när man varit sjuk...men vafan.. jag måste ju få något gjort också. Igår var min son jättesnäll och dammsög för den kraftansträngingen jag fick göra för att bara åka till affären och handla räckte för att jag skulle däcka igen. Jag pendlade mellan datorn och soffan igår också.

Linus ska göra en hemsida åt mig...han kom med en papperslapp och en penna och sa "Rita hur du vill ha det...ge mig 2 minuter så är det klart" Jo tjena...2 minuter...jag har inte sett nån sida än, han har fastnat i nåt onlinespel *S*.
Men jag har allafall skissat på en design och fått ett par idéer om vad jag ska ha på sidan. Igår testade jag även Linus ritbord och satt och ritade lite. Mer om det kommer på hemsidan sen ;o) Kanske...om min idé går att spinna vidare på :)
Jag har egentligen inte tid med sånt där...men det är så himla roligt ju!! :)

Nä..köttfärsen var det ja!

1 kommentar:

Anonym sa...

Reklam för bakeriet? ;)