2008-02-03

Marsipanfigurer


Här är några av de cupcakes som jag gjorde till Anna igår.

Det kommer mer bilder senare, på de andra och på tårtan också :)
Fotona blev inte de bästa och jag orkade inte riktigt gå in för fotandet fullt ut. Klockan var ganska mycket då och jag var trött och jag ville mest bara dokumentera allt.

Det har dröjt lite med bildredigerandet för jag har inte kännt mig helt pigg idag, har mest legat i soffan nerbäddad under ett täcke och huttrat. Trodde jag höll på att bli sjuk, men det var nog bara tillfälligt för nu börjar jag känna mig bättre igen, fast väldigt seg och trött i hela kroppen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack SNÄLLA du för det här!
Har tagit mig stora friheter - se min blogg ;o)

De var såååå goda (så saftiga du fått både dem & tårtan?!) och ligger nu när de "passar bäst" (nåja, de passar rätt bra att bara titta på - oxå) ;)

Kraaaaaaaaaam!

Annelie sa...

Tack själv för det du skrev, jag blev jätteglad :D
Klart du ska ha bilderna i din blogg..de är ju liksom dina också :)
Kram!

Anonym sa...

Sicken go liten gris!! :o))
Hur söt som helst. Ja musen också förstås. :o))
/Eva