2007-12-29

Muffins och photoshop

Hihi..bara för att jag lärde mig nya saker igår i PS så var jag ju bara tvungen att testa lite till nu på morgonen :) Kul ju! Skulle kunna sitta och leka med PS hela dagen. Men jag ska göra mig i ordning nu och sen väcka Linus, för vi ska åka iväg och leta bärbar dator till honom på rean. Han fick pengar i julklapp och jag har lovat honom att betala det som fattas.
Själv fick jag pengar igår som ska gå till en stereo, högtalare och antenn till bilen så det ska vi titta lite på också. Och så ska vi ta med Linus kamera som har gått sönder men som vi har försäkring på så vi borde kunna lämna in den på antingen lagning eller så får man väl en ny.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såååå colt :)
Återigen: sadla om och bli konditor! Kramkram!

Annelie sa...

Ja, det skulle ju vara väldigt roligt, det har jag ju alltid tyckt :)