2007-11-25

Väderstyrd

Det är helt klart att jag styrs mycket av vad det är för väder ute. Det är nog många som är väderstyrda.
Igår var det snö på marken och på träden och det var vackert ute. Jag fick genast energi och höll igång hela dagen och fick mycket gjort.

Idag är snön borta och det är grått och mörkt och jag är helt orkeslös. Klockan är halvtvå och jag har inte gjort mer än vaknat och ätit frukost, tittat lite på tv och suttit vid datorn. Jag hade tänkt att ringa en kompis och åka och hälsa på, men jag vet inte om jag orkar..jag känner mig förkyld och febrig så jag borde nog bara ta det lugnt i dag. Men jag ska sätta mig i köket och måla mina hyllplan allafall. Så att det blir något gjort idag. Jag har 2 strykningar kvar på undersidan att göra och det borde jag hinna med idag för färgen torkar ganska fort.

2 kommentarer:

Birdie sa...

Oj, GISSA om jag är likadan?! *s*
Får noll och nada gjort när vädret är piss.

Annelie sa...

Birdie:
Just ja.. du är också sån! Vad var det vi sa.. SOLmänniskor är vi va? :)