2007-11-30

Äntligen helg!!

Phu! NU har jag jobbat färdigt för idag! Tror jag..hoppas jag! Nu skiter jag i resten!

Jag jobbade först 8-17 på jobbet dåra...sen åkte jag hem och jobbade lite till, tills nu. Med att paketera och maila och väga och ha mig med Traderasakerna. Det var lite pyssligt ikväll, för jag skulle bla packa en lampa (av porslin) så säkert som möjligt. Men så upptäckte jag att jag inte hade en tillräckligt stor kartong. Jag hittade en kartong men den hade inget lock, men så jag fick göra ett lock av en annan kartong. Lite knöligt att få till det, men det gick. Sen slog jag in allt i en svart sopsäck. Det blev fint. Hehe..det var nästan så jag ville slå ett stort rött snöre runt också så här i juletider.

Men nu har jag alla paket klara i allafall så nu är det bara att invänta betalningarna.

Snart är detta Traderande över. Det var några saker som inte blev sålda denna vecka, men de fick automatiskt en vecka till och några har det blivit bud på, så det blir nog lite paketerande nästa vecka också. Sen får det var nog med sånt här på ett tag.

Note to my self: Skaffa INTE ett extrajobb så länge jag jobbar heltid. Dygnet räcker inte till, till det.
Det har verkligen tagit tid och kraft. Men...när jag ser pengarna fylla på på kontot så är det värt det. Jag har nu fått in över 1000kr på de som har betalat hittils..jag räknar med ungefär lika mycket till. :)


Jag åkte inte till Ikea idag för att köpa mer konsoller, jag orkade inte! Jag har känt mig lite krasslig, och det har varit mycket att göra på jobbet idag också. Så när jag slutade så åkte jag raka vägen hem.

Nu ska jag bara måla konsollerna en sista gång. Sen blir det en macka att äta lagom till Idol börjar, sen är det nog jag som zzzZZZzzznarkar!! ;)

Städningen och tvättningen och allt det där ni vet, har jag inte haft tid med i veckan, så det får jag ta i morgon. Jag tänkte först fota min oreda...men så insåg jag att jag skulle få skämmas *S* så skiten får ni inte se, eller vill ni det?? Nä, tänkte väl det ;)

Inga kommentarer: