2007-11-22

Lååång vecka

Det har varit världens längsta vecka denna vecka.

I måndagskväll tänkte jag "Så skönt att det är fredag i morgon".

Såå besviken jag blev när jag upptäckte att det bara var måndag!

Men NU kan jag äntligen säga "Gud så skönt att det är fredag i morgon"

Det innebär att det är helg!

Jag slutar tidigt i morgon, ska åka och hämta glöggen jag har beställt på systemet och om jag känner för det så ska jag se om jag kan hitta nya skor när jag ändå är i krokarna. Sen ska jag ta helg!

Ska försöka hinna göra det som jag har påbörjat förra helgen, dvs mina hyllplan som ska bli hatt och skohylla. Det ska målas så det tar ju ett tag. Jag har inte hunnit om kvällarna i veckan. Eller hunnit och hunnit, jag har inte orkat.

Men som sagt, snart är det fredag! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe
Jag förstår din besvikelse! ;o))
Det är tur det inte är måndag hela veckan ialla fall... alltså jag har för mej jag sett en film som heter något sånt... måndag hela veckan. Den var astråkig! :o))
/Eva
P.S. skrev ett inlägg till dej på min blogg, hoppas att det var ok. :o)

Annelie sa...

Eva: Herregud ja, det skulle inte gå, då får man aldrig helg. Fast det bästa med måndagar är CSI på tv, så det skulle jag kanske stå ut med att titta på varje dag ;)

Den filmen har jag sett också, för länge sen, har för mig att den inte var så mycket att hänga i gran! :o/

Det gör absolut ingenting, tvärtom. Blev faktiskt lite rörd, förvånad och framförallt glad. Det är skönt med männsikor som förstår ens humor också :D