2007-09-28

28 September

För 17 år sedans föddes min son kl 14.24. Det var en solig och fin höstdag.
En 4-kilos guldklimp fick jag :)


Idag hade vi ett minikals, bara han och jag, för han skulle till sin pappa på kvällen, och vi ska ha ett vanligt kalas med släkten på söndag.
Jag kom hem före honom idag, så jag dukade fram så det skulle vara klart tills han kom hem *ler*. När jag såg honom komma gående på gården tände jag ljuset och startade den lilla trudellutten som ljuset spelar "Happy birthday to you"...så att han skulle höra det när han kom in genom dörren. *ler*
Vi satte oss, han blåste ut ljuset (och önskade sig något hoppas jag) och så tittade han i kuverten som var dagens presenter och sen hade vi en mysig stund sittandes vid köksbordet och fikade och pratade och hade trevligt.




Grattis Linus på 17-årsdagen!

Inga kommentarer: