2007-08-07

Dagen i Möllby dåra..

Jo, jag tänkte ju igår att jag skulle skriva om dagen, men idag i nyktert tillstånd så inser jag att det nog inte är så intressant *S*

Jag skulle kunna visa ett par bilder på hundarna, och på solnedgången och på sakerna jag vann på paketpartyt. Men ÄR det så intressant egentligen?
(fast jag måste berätta lite om våra paketpartyn... vi köper paket a 20, 30. 40, 50, 60 kr. Alltså 5 paket var.... sen är det krig, jättekul. Ibland går man back, ibland blir det vinst... jag gick plus igår, vann 6 st paket och jag gick på det svarta temat och vann ihop, skålar och muggar som passade ihop, en kaffeburk, en vas, en tavelram och två små "böcker" med kloka ord i.)

Det enda jag kan konstatera från dagen är (förutom att det var en himla trevlig och mysig dag) att: Anlita ALDRIG mig som kartläsare!!! I tell you, helt värdelöst!
Enligt mig går alla vägar åt höger! M hade fått en liten vägbeskrivning av E som löd typ... bla bla bla.. avfart, bla bla bla och så första höger.

-DÄR!! pekade jag, ska vi svänga, det är första höger!!!!
-Det där är vänster!!! Sa M!
-FAN!!
*asg*

Vidare på vägen (efter att vi svängt höger!!)

-Viadukt?? det där kallar jag "kör under den lilla järnvägen"!!

Alltså!! Vad är en viadukt egentligen??? Vad är det för ord?? Viadukt! Säg det själv några gånger så märker du att det är ett konstigt ord!! Via - Dukt! Dukt...känn på ordet...*skakar på huvudet*...

Idag har jag varit och solat och badat med L8!! Idag fick jag ordetligt med färg :) Gött mos!

Målerifirman ringde.. de kommer på torsdag och fixar vardagsrummet till att börja med. Gud så kul, det har jag väntat på länge nu :)
Oj, i morgon har jag att göra.. måste packa ihop alla saker som finns i vardagsrummet! Hoppas på mulet väder.. men det skulle väl vara så, skulle det inte? ;)

Inga kommentarer: